HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Thursday 29 November 2012

ABOUT ME :D

hehehehe...assalammualaikum.check punya check rupa-rupanya aku tak tulis pun pasal diri aku kan.aku baru perasan tadi.dah setahun lebih dah ada blog tapi tak pernah pun tulis pasal diri aku kan?

nama sebenar aku tak payah tahu lah ek.nak buat apa kan tahu nama sebenar aku.tahun ni umur aku 14,insyaallah tahun depan umur aku 15 tahun pada 4.aku bersekolah di sekolah lah.tak payah tahu la aku sekolah kat mane ye.kawan-kawan aku panggil aku Peha.bukan peha yang anggota badan tu.no no no no.korang boleh panggil aku rieha je.feminin la sikit nama tu kan?hahahaha.aku tinggal di kawasan perumahan.kekekeke.aku kawan dengan semua orang,aku garang dengan orang tertentu sahaja.jadi korang semua jangan la takut kalau nak tegur aku ye.aku tak makan orang.aku makan nasi je.hahaha.oklah tu je la ye.bye korang-korang sekalian. kalau ada nak tyanya pape kat aku just tanya je.jangan segan silu ye.chow.

No comments:

Post a Comment