HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Sunday 18 November 2012

DEMAM..HUHUHUHU...

hai it's me again...hahahaha... Hari jumaat hari tu aku ngan akak aku kuar pi KLCC tengok wayang and shopping..hahahha... Aku ngan akak aku tengok cerita ISTANBUL AKU DATANG.... Seriously cerita dia sweet sangat... After that kitorang pi shopping kasut..hahahaha bende yang paling aku suka buat... Bila dah dapat beli kasut kitorang balik la... Keesokkannya aku bangun2 je selsema teruk. Bersin tak benti-benti... Last-last tengah hari tu aku demam..huhuhu... Kesian aku kan? Dah lama tak kene demam, sekali dah demam hah amik kau nak bangun pun tak larat... Alhamdulillah hari ni demam aku dah kebah sikit dah. Kalau tak kebah lagi memang tak ada la aku depan lappy ni.hahahahaha.. Ok lah tu je nak pitau.. Bye... Doakan aku supaya cepat sembuh ye...hehehe...

No comments:

Post a Comment