HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Sunday 18 November 2012

Misunderstanding Sudah.

Meh aku nak citer sikit ni... Hal ni baru je berlaku tadi. Eceh ayat tak boleh blah je. hahaha..Ok serius okay. Tadi kan kat twitter ada ke patut sorang akak tu boleh pulak salah faham.. Aku cakap yang aku berdebar-debar nak tengok result aku. Maybe dia ingat aku nk amik result UPSR esok. So dia ingat nye aku ni 12 tahun. Gila ke apa? Apa tak cukup besar ke aku ni? Haih. Pelik-pelik. Selalu nya orang akan cakap aku ni form 4,5... Aku tak pernah jumpa lagi orang cakap aku ni 12 tahun... haih... So my real age is 14 this year okay.. Tahun depan bulan 4 insyaallah aku 15 tahun...hehehe... Ok lah taht's all... Bye2...

No comments:

Post a Comment