HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Monday 19 November 2012

AKU GILA NOVEL...HAHAHAHA...

hai. mesti korang pelik kan dengan tajuk kat atas tu kan. tapi rasanya tak pelik pun kan. ok aku start suka baca novel masa form 1 tahun lepas masa periksa tak silap aku. dulu aku tak suka pun nak membaca segala ni tapi entah kenapa aku boleh terjatuh suka untuk membaca novel hahahaha. first time aku baca novel masa peksa apa entah. aku pinjam Amal punya novel tajuk amende aku dah lupa dah. since tu aku selalu la gak baca novel akak aku semua. makin lama gila aku terhadap novel makin menjadi-jadi. aku kalau nak beli novel aku akan pakai duit sendiri. kenapa tak pakai duit ibu atau ayah? sebab aku ni jenis yang berdikari la jugak. kalau aku nak something tu mesti aku akan kumpul duit sendiri macam tu la jugak bila aku nak beli novel. ada satu hari tu tahun ni lah bulan berapa aku tak ingat la pulak, aku beli novel sampai 13 buah novel. seriously aku pun rasa terkejut gak time tu. dalam hati aku cakap ar 'asal banyak aku beli ni'?. sampai akak aku cakap novel tu ibarat nyawa aku..hahaha. yeke? hahaha bengong doe akak aku tu.. ok lah. tu je nak cerita. anytime kalau aku free aku update lagi..hehehe..bye you alls.. don't miss me ar...

No comments:

Post a Comment