HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Tuesday 18 December 2012

ALLO :D

hai korang, ye aku kembali lagi dalam dunia blogger.ehehehehe.tak paham? tak pe,sebab aku pun tak paham apa yang aku tulis ni.hahaha.ok lah.aku post ni pun saje je nak mangisi masa yang terluang.hehehe.huh ni pun baru ada masa nak update blog.baru lepas terseksa mengemas rumah.kenapa kemas rumah? sebab hari sabtu hari tu my kak long kahwin,that's why la aku kemas rumah.bukan aku yang nak kemas tapi ibu yang suruh.huh betapa penatnya.lagi2 time kenduri.memang tak ada masa nak rehat pun.kejap2 orang panggil.dengan nak layan tetamu nye.haih.sooooooooo tired you know.dah lah akak aku yang kahwin ni anak pertama sooooooo memang meriah la kenduri hari sabtu hari tu.bukan sahaja anak first,malah akak aku juga merupakan cucu pertama belah bapak aku yang kahwin.memang teramat meriah la jawabnye kan? hahaha.tu je la buat masa sekarang.aku nak pi solat jap.kalau aku rajin nanti aku post gambar ye.bye bye.

No comments:

Post a Comment