HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Thursday 22 September 2011

First Time Meet Him...

first time aku meet dia masa sekolah aku ada buat hari kantin...tahun lepas...masa tu aku ditugaskan untuk menjaga bundle dalam dewan.kat situ la first time aku ngan dia meet...masa tu dia dtg ngan akak kawan aku...masa aku nampak dia aku tak ada apa2 feeling pon tp masa aku tengok mata dia aku terus suka kat dia macam orang gila...sebab mata dia ibarat air sungai jernih yang mengalir...eceh ayat tak boleh blah je...tapi time tu dia dah berpunya tapi dia tak tahu aku suka kat dia sorang je yang tahu aku suka kat dia iaitu nur aiman aqilah bestfriend aku yang amat aku sayang...aku hanya pendam je dalam hati pasal perasaan aku kat dia tu...
bila aku cerita balik kisah tu tetiba rasa macam nak nangis je...hish dugaan2...sabar ajelah...
itu je lah benda yang aku nak kasi tahu...
thanks kepada sesiapa yang baca tentang nie...
tapi lepas baca jangan la heboh kan pulak tau...

No comments:

Post a Comment