HAI...

Hai. Thanks sebab sudi singgah ke blog Rieha yang tak lawa ni.Jangan malu-malu untuk follow ye...

My Cute Followers...

Thursday 22 September 2011

22 September 2011

hari ini aku pegi ke sekolah seperti biasa...sampai sekolah je aq nampak eman duduk sorang sorang kat tempat biasa kitorang kumpul bile datang sekolah...time tu aku tengok muka dia monyok je then aq pon ketuk la kepala dia ngan tangan aku pastu aq terus je pegi kat elinda and cilok air kelapa dia bukan sikit tapi banyak...hahaha...pastu aku duduk la sebelah eman seperti biasa kitorang akan story pasal hal kitorang...
lepas loceng bunyi je kitorang semua masuk la dalam kelas untuk belajar seperti biasa...masa time zohor aku kacau coda tengah baca doa tp x de respon pon...lepas abis solat aku dengan elinda pon jalan menuju ke kantin untuk beli makanan dan minuman seperti biasa...aq beli air mineral dan pau sambal je...lepas abis beli kitorang pon duduk la kat meja kat kantin tu...then eman ngan nab pon sampai coda tak ikut sebab dia puasa ari ni...abis je makan aq pegi kat amal,yanie dan syakir depan tangga seperti biasa...abis rehat kitorang masuk kelas...masa bi and sejarah kitorang belajar macam biasa...time asar aq ngan elinda turun gi surau sekolah untuk solat asar...aku solat ngan coda...pastu baca doa pon ngan coda gak...abis aje solat aku ngan elinda gi bengkel sebab lepas solat asar masa kh selama satu jam setengah...aq paling tak suka time kh sebab tiap kali time kh aku,elinda,yanie,amal duduk semeja dalam bengkel kh...bila kitorang duduk satu meja mesti kitorang akan tergelak sebab kitorang buat lawak bodoh  yg boleh buatkan korang gelak sampai pecah perut...tengah cakap cakap tiba2 cikgu panggil anak raja pastu ada sorang budak tu dia cakap yang dia bukan anak raja tapi anak ZAKI ya allah time tu hati aku sakit gila bila dengar nama ZAKI...hati aq sakit teramat sakit rasa macam terbakar je hati aku nie...haih kenpa la nama dia mesti keluar...
ok lah itu je yang aku nak tulis...
kalau apa yang aku tulis ni memboringkan jangan la baca ye...
HARAP MAAF...

No comments:

Post a Comment